ولایت پذیری و خودباوری از مولفه‌های قدرت نرم در دوران دفاع مقدس بود
کد خبر: 3531868
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

ولایت پذیری و خودباوری از مولفه‌های قدرت نرم در دوران دفاع مقدس بود

گروه اجتماعي: معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ایمان، ولایت پذیری، شجاعت، اتحاد، خودباوری و ... را از مولفه‌های قدرت نرم در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: این ویژگی‌ها بر عوامل سخت دوران دفاع مقدس پیشی دارند

سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ضمن تبریک سی و ششمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبها برای انتقال به نسل‌های بعد است.

وی ایمان، ولایت پذیری، شجاعت، اتحاد، خودباوری و ... را از مولفه‌های قدرت نرم در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: این ویژگی‌ها بر عوامل سخت دوران دفاع مقدس پیشی دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نباید نقش دفاع را محدود کنیم گفت: دفاع مقدس را باید جامع و نقش مردم را در این دفاع ویژه ببینیم.

وی با اشاره به ساخت هزار واحد مسکن محرومین در استان گیلان یادآور شد: مسکن محرومین به همت سپاه قدس گیلان و کمیته امداد و همکاری برخی از دستگاه‌ها در حال احداث است.

بایرامی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال 700 واحد به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید گفت: 200 واحد از مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

وی به برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس در استان گیلان اشاره کرد و گفت: 200 ویژه برنامه محوری همزمان با این هفته در استان برگزار می‌شود.

captcha